Lucie se ptá
Do korporátu chce stále méně mladých lidí. Velké značky poradenských či advokátních firem pomalu vypadávají z čela vytouženého žebříčku popularity. Když se mladých zeptáte proč, odvětí, že jim firma sežere moc času a naopak dusí kreativitu. "Pestrobarevnost se v českých korporátech zatím moc nenosí, což je problém − nejen pro ně, ale i pro mladé lidi s ambicí dělat věci jinak a lépe," svěřil se nám v jedné anketě mladý designér Ivan Nevřela. Podle letošního globálního průzkumu společnosti Deloitte 56 procent dvacátníků a třicátníků odmítá pracovat pro velké firmy, protože nesdílí jejich hodnoty.
Stále více firem si (i nám) klade otázku, jak to zlomit?
Víte, že…
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod
- nezobrazují se jim reklamy
- mohou odemknout obsah kamarádům
- mohou prohlížet online archiv