Lucie se ptá

Do korporátu chce stále méně mladých lidí. Velké značky poradenských či advokátních firem pomalu vypadávají z čela vytouženého žebříčku popularity. Když se mladých zeptáte proč, odvětí, že jim firma sežere moc času a naopak dusí kreativitu. "Pestrobarevnost se v českých korporátech zatím moc nenosí, což je problém − nejen pro ně, ale i pro mladé lidi s ambicí dělat věci jinak a lépe," svěřil se nám v jedné anketě mladý designér Ivan Nevřela. Podle letošního globálního průzkumu společnosti Deloitte 56 procent dvacátníků a třicátníků odmítá pracovat pro velké firmy, protože nesdílí jejich hodnoty.

Stále více firem si (i nám) klade otázku, jak to zlomit?

Ještě na vás čeká 70 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Víte, že…

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod

  • nezobrazují se jim reklamy
  • mohou odemknout obsah kamarádům
  • mohou prohlížet online archiv
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.