Lucie se ptá
Navenek velmi odtažitá skupina řetězců Lidl a Kaufland minulý týden zavedla napříč firmami povinné tykání. Aby působila přátelštějším dojmem. Vzbudilo to pozornost zaměstnanců, manažerů i psychologů a odborníků na společenskou etiketu. V anglicky hovořících firmách se vzhledem ke gramatickým dispozicím tyká běžně a zvyk se z nich šíří dál do světa. Ty německé bývají nakloněné spíše vykání.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jiří Devát
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



