Na sezonní výprodeje lákají prodejci zákazníky každý rok. Většina retailových obchodníků tak opakovaně řeší, jak zlevněné zboží označit v souladu s právními předpisy, ale přitom s minimem vynaloženého úsilí a dodatečných nákladů.
Sleva v procentech
Obecně platí, že obchodník je povinen zákazníka o ceně správně informovat. V praxi to znamená, že zákazník při koupi zlevněného zboží musí na výrobku najít konkrétní konečnou cenu po slevě.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jaroslav Kramer
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



