Jak se z obdivované a oblíbené společnosti stala nesympatická korporace? A proč to došlo až tak daleko, že rozčílení demonstranti začali házet kamení na jeden z autobusů, kterým firma vozí lidi ze San Franciska do svého sídla v městečku Mountain View? Těmito otázkami začíná svou novou knížku Douglas Rushkoff, jeden z nejvýraznějších novinářů věnujících se moderním technologiím. Knížka se jmenuje "Házení kamení na autobus Googlu". Důvodů, proč nemít rád Google, se asi najde víc, v tomto konkrétním případě byli obyvatelé San Franciska na firmu naštvaní proto, že společně s dalšími prosperujícími technologickými giganty nepřímo způsobila růst nájmů a dalších životních nákladů ve městě.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Miloš Čermák
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



