Snad každý učitel na univerzitě přemýšlí, jak nabídnou svým studentům vyváženou porci teoretických znalostí a praktických dovedností. Jedno bez druhého nemá moc smysl. Pokud student ukončí kurz s tím, že si (dočasně) zapamatoval řadu pojmů, definic nebo postupů a nerozumí jejich praktickému využití, znalost rychle vyprchá. O nadšení pro studium ani nemluvě. To je notoricky známý fakt. A právě s odkazem na toto klišé lze dnes velmi často vidět obrat k druhému extrému - odstraňování teoretických předmětů ze studijních plánů, jejich maskování moderními názvy, "počítačová grafika" zní lépe než "konstruktivní geometrie", a omezování teoretické náplně předmětů ve prospěch "čisté" aplikace.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



