Před koncem loňského roku na sebe Tomáš Čupr strhnul pozornost, když na svém Facebooku zveřejnil jména dvou svých "slavných" zákazníků. "Prostě jsem měl radost, ale to se v Česku moc nenosí," obhajuje se. Věc, která byla určená pro "vybrané přátele", se ale dostala rychle ven. Podnikatel si hned vysloužil kritiku za chvastounství při prozrazení jmen svých klientů.
Nebylo to poprvé, co jeho komentáře vyvolaly pozornost. Když před pár lety studenti prolomili systém jeho firmy a objednávali zboží zdarma, nazval je na internetu "sockami". Měl by být podnikatel opatrnější ve svých názorech, anebo vůbec nezveřejňovat informace o svém byznysu?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Hana Filipová
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



