Před koncem loňského roku na sebe Tomáš Čupr strhnul pozornost, když na svém Facebooku zveřejnil jména dvou svých "slavných" zákazníků. "Prostě jsem měl radost, ale to se v Česku moc nenosí," obhajuje se. Věc, která byla určená pro "vybrané přátele", se ale dostala rychle ven. Podnikatel si hned vysloužil kritiku za chvastounství při prozrazení jmen svých klientů.
Nebylo to poprvé, co jeho komentáře vyvolaly pozornost. Když před pár lety studenti prolomili systém jeho firmy a objednávali zboží zdarma, nazval je na internetu "sockami". Měl by být podnikatel opatrnější ve svých názorech, anebo vůbec nezveřejňovat informace o svém byznysu?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111