Nové tričko nebo kalhoty si sice Češi rádi objednají přes internet, ale stejně si je raději vyzvednou na pobočce. Na Facebooku se registrovala bezmála polovina republiky, chováme se na něm ale pasivněji než dříve. A stále častěji na internetu sledujeme videa; generace dnešních teenagerů dokonce obdivuje celebrity, které se proslavily pouze na YouTube. Tak lze ve zkratce shrnout závěry studie společnosti TNS Aisa s názvem Češi na síti 2015, jejíž výsledky má týdeník Ekonom exkluzivně k dispozici.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



