Nové tričko nebo kalhoty si sice Češi rádi objednají přes internet, ale stejně si je raději vyzvednou na pobočce. Na Facebooku se registrovala bezmála polovina republiky, chováme se na něm ale pasivněji než dříve. A stále častěji na internetu sledujeme videa; generace dnešních teenagerů dokonce obdivuje celebrity, které se proslavily pouze na YouTube. Tak lze ve zkratce shrnout závěry studie společnosti TNS Aisa s názvem Češi na síti 2015, jejíž výsledky má týdeník Ekonom exkluzivně k dispozici.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111