Plavecké a dětské bazény, tobogany, umělé vlnobití i vířivky s horkou vodou. To vše lze nalézt ve správném akvaparku, kterých v Česku vyrostly desítky. I když si na nezájem nemohou provozovatelé rozhodně stěžovat, je dnes velká část vodních rájů ztrátová. Podnikání v tomto oboru lze přirovnat k jízdě na velmi divokém toboganu.
Dokládají to finanční výsledky, které týdeník Ekonom nalezl v obchodním rejstříku. Tak například Aqualand Moravia, provozovatel termálního akvaparku v Pasohlávkách na jihu Moravy, loni hospodařil se ztrátou téměř 48 milionů korun.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
David Tramba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



