Na první pohled to vypadá jen jako změna názvu, tvrdí Russell Brandom ze serveru The Verge sledujícího technologické trendy. Hlavním zdrojem zisku stále zůstává reklama a peníze z ní pořád tečou do experimentů, které možná nikdy nepřinesou žádný zisk. "Ve skutečnosti ale může být záměrem spíš uklidnění potenciálních investorů. Připodobnění Googlu k modelu klasického holdingu jim má ukázat, že to je konglomerát firem přinášejících zisk hned a firem, které ho přinesou v budoucnosti," dodává Brandom.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan A. Novák
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



