Ochranná známka je podle Michaely Chytilové něco jako pojištění. Nikdo nejde do nového podnikání bez toho, aby si pojistil kancelář, své zaměstnance nebo auto. Ostatně právě značka je to jediné, co po firmě zbude, když jí shoří fabrika. V tom se shoduje s otcem reklamy Davidem Ogilvym. Klientům už více než 10 let radí, s jakou ochrannou známkou se může pojit jejich podnikatelský úspěch, řeší ale i jejich spory s konkurenty nebo je chrání před tím, aby nenaletěli podvodníkům.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Kateřina Vokurková
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



