Největší úskalí vidím v tom, že analýza úplně pomíjí cenu pohonných hmot, tedy jeden z nejdůležitějších parametrů. V úvodu se například píše, že společnost Axigon nabízí klientům karty partnerské společnosti a slevu 1,20 Kč z jejích stojanových cen. K tomu však chybí informace o cenových rozdílech u jednotlivých provozovatelů čerpacích stanic. Tyto rozdíly přitom mohou činit několik korun. V tomto kontextu již sleva společnosti Axigon ve výši 1,20 Kč/l nevyznívá tak atraktivně, protože je vykoupena tím, že zákazník tankuje jedno z nejdražších paliv v zemi. I po jejím odečtení cena paliva výrazně převyšuje průměr.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



