Po předchozí spolupráci jsme už byli sladění v tom, že inovacemi nerozumíme popsané flipcharty z brainstormingu. Inovace musí mít dopad na trhu, jinak jsou to halucinace. Jak se ale k výsledkům dostat, aniž bychom startovali další projekt?
První klíčovou složku, na kterou se zaměřit, jsme měli hned: skvělý tým s průměrným nápadem se dostane dál než průměrný tým se skvělým nápadem. Inovace nejsou o nápadech, ale o lidech - a proto také jsou odsouzeni k neúspěchu všichni, kdo se snaží inovace řídit Excelem se seznamem nápadů.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



