Síla internetu je v neustálém vývoji a zvyšování objemu transakcí, které se jeho prostřednictvím uskuteční. Stravenky a benefitní poukázky mají svoji léty prověřenou formu a jak zaměstnavatelé, tak zaměstnanci jsou zvyklí na zaběhnuté způsoby jejich distribuce. Jenže při bližším pohledu se internet jeví jako dokonalé médium, které dokáže dát benefitům nový impulz, přilákat nové zákazníky a těm stávajícím nabídnout nezanedbatelnou úsporu nákladů. Na nový e-trend v oblasti benefitů jsme se zeptali ředitele pro vývoj služeb Cheque Déjeuner Ing. Miroslava Albrechta, MBA.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



