Čínský trh s mobilními zařízeními, chytrými telefony a tablety vykazuje v posledních letech takřka exponenciální růst. Statistiky uvádějí, že v "říši středu" se ročně prodá téměř tolik chytrých mobilních přístrojů jako v ostatních zemích světa dohromady. Vedle globálních značek, jako jsou Samsung, Apple či Sony, zde dominují domácí giganty Huawei, Lenovo nebo ZTE.
Nový prvek v tomto vysoce konkurenčním prostředí představují mladé čínské firmy, schopné uvádět na trh vysoce kvalitní výrobky po technické i designové stránce, jež zdárně překreslují obraz Číny jakožto producenta levných a nekvalitních spotřebičů či hraček. V souladu se státem podporovanou Go Global Strategy se tyto podniky zároveň připravují na expanzi na další trhy.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111