Sandbergová se rozhodla pro změnu, i když to znamenalo, že tímto rozhodnutím opouští vysoký post v jedné z nejobdivovanějších společností světa a pouští se do značně nejistého projektu.
Facebook byl v té době oproti Googlu malou firmičkou. Skýtal však obrovský potenciál, představoval výzvu. A co víc, kritérium růstu zcela splňoval. Byl nejvýraznější ze sociálních sítí, které na konci minulého desetiletí zažívaly vzestup. Sociální sítě znamenaly nejen významnou proměnu využití internetu, ale také, což bylo stejně podstatné, další krok k jeho přehlednější formalizaci. Obrovský nárůst uživatelů sociálních sítí představoval pro jejich provozovatele vlastně jakýsi nový druh sociálního kapitálu, odlišného od toho, s jakým podniky dosud pracovaly, takže v prvních letech nebylo jasné, jakým způsobem a zda vůbec jej lze komerčně využít.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



