Sandbergová se rozhodla pro změnu, i když to znamenalo, že tímto rozhodnutím opouští vysoký post v jedné z nejobdivovanějších společností světa a pouští se do značně nejistého projektu.
Facebook byl v té době oproti Googlu malou firmičkou. Skýtal však obrovský potenciál, představoval výzvu. A co víc, kritérium růstu zcela splňoval. Byl nejvýraznější ze sociálních sítí, které na konci minulého desetiletí zažívaly vzestup. Sociální sítě znamenaly nejen významnou proměnu využití internetu, ale také, což bylo stejně podstatné, další krok k jeho přehlednější formalizaci. Obrovský nárůst uživatelů sociálních sítí představoval pro jejich provozovatele vlastně jakýsi nový druh sociálního kapitálu, odlišného od toho, s jakým podniky dosud pracovaly, takže v prvních letech nebylo jasné, jakým způsobem a zda vůbec jej lze komerčně využít.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111