Odpověď je zde. Kniha americké autorky Ekateriny Walter Mysli jako Zuckerberg (s podtitulem Pět podnikatelských tajemství šéfa firmy Facebook) zkoumá pět principů, na nichž je založen fenomenální vzestup Facebooku, a předkládá je v podobě prakticky použitelných poučení, která lze uplatnit v jakékoli organizaci, v každém odvětví.
Kniha osloví nejen ty, kteří chtějí ve světě zanechat otisk ne nepodobný tomu, jenž v něm zanechává Mark Zuckerberg - chtějí vytvořit jedinečný produkt, který se stane neodmyslitelnou součástí každodenního života milionů či stamilionů lidí, a firmu, kterou povedou po dráze dynamického růstu a dlouhodobé ziskovosti. Inspiraci z ní mohou čerpat rovněž manažeři podniků působících i v jiných odvětvích, než je odvětví informačních a komunikačních technologií. Autorka shromáždila řadu příkladů uplatňování zásad, o něž se opírá nejen úspěch Facebooku, ale rovněž úspěch řady jiných pozoruhodných společností, jako jsou Zappos, TOMS, Threadless, Dyson, Apple a mnohé další.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



