Základy definice diferencovaného přístupu lze hledat v 50. letech minulého století. V této době se začínají prosazovat myšlenky heterogenních trhů s heterogenními potřebami. Je všeobecně známo, že v řadě velkých firem tvoří 80-90 % obratu pouze malé procento nejvýznamnějších zákazníků.
KDE ZAČÍT?
Ne každá společnost prodává diferencované produkty, ne každá má zákazníky s různorodými potřebami a možnostmi, záleží proto na konkrétním odvětví, resp. na typu výrobku či službě, které se v daném odvětví snažíme prodávat. Základem by měl být produkt a snaha nabízet diferencované produkty pro diferencované typy zákazníků. S tím úzce souvisí také cena, kterou je koncový zákazník ochoten zaplatit.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



