Jedna z největších poradenských společností světa změnila jméno: z Ernst & Young zůstala jen písmena EY. Změna je součástí nové strategie "Vision 2020", kterou prosazuje nový celosvětový lídr společnosti EY Mark Weinberger. "Je to stejné jako třeba ve sportu, i v byznysu přichází s novým koučem nový impuls, strategie i cíl. Zkrácení názvu na EY reflektuje digitalizaci světa, v němž se život obrazně řečeno neustále zrychluje a jednoduchá zkratka dobře odráží tento trend," říká Magdalena Souček, vedoucí partnerka EY v Česku.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111