Jedna z největších poradenských společností světa změnila jméno: z Ernst & Young zůstala jen písmena EY. Změna je součástí nové strategie "Vision 2020", kterou prosazuje nový celosvětový lídr společnosti EY Mark Weinberger. "Je to stejné jako třeba ve sportu, i v byznysu přichází s novým koučem nový impuls, strategie i cíl. Zkrácení názvu na EY reflektuje digitalizaci světa, v němž se život obrazně řečeno neustále zrychluje a jednoduchá zkratka dobře odráží tento trend," říká Magdalena Souček, vedoucí partnerka EY v Česku.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



