Když byla Indra Nooyiová v říjnu roku 2006 jmenována ředitelkou společnosti PepsiCo, stala se pátým šéfem v historii této nadnárodní společnosti, ale zároveň také první ženou na tomto postu. A také první Indkou, která řídí podnik řazený do stovky největších firem světa. Média ji představují nejen jako svéráznou osobnost s vůdčími schopnostmi a strategickým myšlením, ale také jako matku dvou dospívajících dcer a praktikující hinduistku. I když se zdůrazňuje její nevšední leadership, stejně jako schopnost pracovat dvacet hodin denně a sedm dnů v týdnu, přínosem pro management začátku 21. století je zejména její koncepce dobré firmy (the good company), která usiluje o to, propojit podnikatelskou výkonnost s tvorbou společensky prospěšných hodnot.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



