Minulý týden jsem u nás na zahrádce potkal u piva starého známého. Na obligátní otázku "Jak se daří?" opáčil. "Mám teď chvíli volno." "Jako z práce?" ptám se ho. "Ne, z péče o malýho. No, narodil se mi kluk a firma mi platí týden doma. A to se počítá, ne?" A pak jsme si na jeho dítě připili.

Téma otcovství bylo před pár měsíci díky politickým diskusím o povinné otcovské dovolené velmi aktuální. Diskuse utichly, ale jedno je jasné: dnešní tátové chtějí být doma se svými dětmi a firmy na to musejí reagovat. No, nemusejí, ale měly by, protože se jim to nakonec vyplatí. Sofistikovaná vnitrofiremní péče o ženy s dětmi je dnes běžná, tvoří jednu z hlavních položek harmonického vztahu mezi pracovním a rodinným životem. Jenže sladit rodinu a práci dennodenně chtějí i muži. Už jsou firmy, které myslí nejen na matky, ale konkrétně i na otce. Vítr koncepční změny přichází kupodivu opět z mnohdy zkostnatělých nadnárodních korporací, ale ani progresivní české projekty nezůstávají pozadu. Protože pokud firma vytvoří nástroje, jak podpořit pracující otce, vyhrává dvojitý jackpot - u zaměstnanců i u veřejnosti.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 40 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.