Bylo slunné jaro roku 2009. Tedy alespoň v Kalifornii, kde jsem zrovna trávil několik týdnů, hlavně schůzkami s venture investory a zajímavými start-upy. Čerpal jsem inspiraci před založením Credo Ventures. Víceméně náhodnou epizodou byla moje návštěva jednoho z tehdy nejvíce sexy start-upů v Silicon Valley, společnosti Tesla Motors.
Pokud vám to jméno (zatím) nic neříká, jedná se o prvního výrobce plně elektrických aut na světě. Nejsem žádný ekoterorista, ale auta na elektrický pohon mě okamžitě dostala. Bylo to podobné vzplanutí, jaké vás může postihnout třeba s produkty Apple - okamžitá vášeň pro dokonalý design, spolu s posvátným respektem ke špičkové technologii a schopnosti smysluplně ji využít.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



