Když Lenka Doležalová Pavilková hledá slova, jimiž by popsala svůj recept na úspěch v byznysu, mluví o vůli a schopnosti vydržet i potřebě být ve správnou chvíli na správném místě. "Nesmírně důležitý je také drive," zdůrazňuje. Majitelku jedné z největších a nejúspěšnějších jazykových a vzdělávacích agentur v Česku angličtina živí, proto je symbolické, používá-li při popisu tajemství svého úspěchu anglické synonymum pro český výraz tah na branku nebo nadšení. Ostatně anglická slova má její agentura i ve svém jméně: Channel Crossings. "Název vznikl spontánně, když jsme na živnostenském úřadě vyplňovali kolonku pro obchodní jméno," vzpomíná Lenka Doležalová Pavilková. "Mysleli jsme na překonávání kanálu La Manche a hranic."
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Marie Lucová
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



