Už jste to asi zažili. Zavoláte na zákaznickou linku a máte pocit, že trochu rušíte. A přitom komunikace se zákazníkem, který sám zavolá, je ta nejlevnější, navíc s vysokým potenciálem možného obchodu. To je to zlato, o které by každý podnik měl pečovat. Na jednu stranu se někdy vynakládají značné prostředky na oslovení zákazníků, na druhou stranu, když už volají, nejsou odpovídajícím způsobem obslouženi.

Asi nejběžnější je uvedení telefonní linky například v kontaktech na webové stránce podniku. Může to být běžná národní telefonní linka nebo mobilní číslo. Volání na běžnou linku je zpoplatněno tarifem zákazníka, volání hradí plně zákazník. Kdo zvedne příchozí hovor? U malých firem někdy přímo majitel. Většinou však ten, kdo má ve firmě práci, která se váže ke stolu. Může to být účetní, fakturantka. Vždy je to však někdo, kdo má svoji vlastní práci a příchozí telefony vyřizuje jaksi "navíc". Někdy je to poznat.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 90 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-59973000-efektivni-zakaznicka-linka