Už jste to asi zažili. Zavoláte na zákaznickou linku a máte pocit, že trochu rušíte. A přitom komunikace se zákazníkem, který sám zavolá, je ta nejlevnější, navíc s vysokým potenciálem možného obchodu. To je to zlato, o které by každý podnik měl pečovat. Na jednu stranu se někdy vynakládají značné prostředky na oslovení zákazníků, na druhou stranu, když už volají, nejsou odpovídajícím způsobem obslouženi.
Asi nejběžnější je uvedení telefonní linky například v kontaktech na webové stránce podniku. Může to být běžná národní telefonní linka nebo mobilní číslo. Volání na běžnou linku je zpoplatněno tarifem zákazníka, volání hradí plně zákazník. Kdo zvedne příchozí hovor? U malých firem někdy přímo majitel. Většinou však ten, kdo má ve firmě práci, která se váže ke stolu. Může to být účetní, fakturantka. Vždy je to však někdo, kdo má svoji vlastní práci a příchozí telefony vyřizuje jaksi "navíc". Někdy je to poznat.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



