Každá firma prochází obdobími lepšími a horšími. To, že štěstí přeje připraveným, platí v byznysu daleko více než kde jinde. Kdo se v lepších časech nepřipravuje na horší a naopak, většinou přijde pozdě.
V posledních čtvrtletích mnoho firem zažívá spíše horší období, ať již z objektivních důvodů, nebo prostě jen proto, že centrála firmy se rozhodne využít současné mediálně negativní situace k reorganizacím, propouštění, slučování pozic nebo poboček, a tak podobně. Sám jsem tuto situaci zažil a není to nic příjemného.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



