Datoví specialisté, kteří dokáží řešit úkoly spojené s velkým objemem dat, pomáhají managementu orientovat se ve stále komplexnějších problémech výroby a byznysu a přispívají tak ke správnému rozhodování vedení firmy.
Nad tím, jak tyto žádané odborníky přilákat do firmy, udržet je a rozvíjet jejich potenciál ku prospěchu podniku, se zamýšlejí Thomas Davenport a D. J. Patil v časopise Harvard Business Review (1).
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



