Každým rokem se vášnivě diskutuje o tom, kdo získal jaký vysílací prostor, kolik za něj zaplatil a zda neměl být jeho reklamní blok umístěn dříve.
Hlavní příběh posledního Superpoháru však podle B. Bonin Bougha, viceprezidenta Global Media a Consumer Engagement v MondelÄôz International, má jeden zajímavý moment: způsob, jakým jednotlivé značky při komunikaci se spotřebiteli reagovaly na neočekávanou situaci (výpadek proudu při vysílání) v reálném čase.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



