Spokojenost zaměstnanců znamená, aby se jim vykonávaná činnost více méně líbila, byla pro ně smysluplná a podmínky k práci byly co nejlepší. To také znamená dobré vztahy se spolupracovníky, příjemné prostředí, možnost zařídit si pracoviště podle svého a nebýt v něm zbytečně rušen. Pokud se to podaří, vydělá na tom i zaměstnavatel, neboť spokojený zaměstnanec obvykle podává vyšší výkon než ten, který práci považuje za nutné zlo a trápí se v ní.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111