Nemine týden, abych nedostal pozvánku na konferenci nebo alespoň snídani či svačinu, jejíž součástí je nějaká byznysová success story. Nemine týden, kdy by mi média neservírovala nějakého nového, mladého, úspěšného podnikatele či startupistu. Měl bych tomu být rád, pozitivní podnikatelské příběhy jsou přece tak inspirativní. Tedy, většinou. Ale nezdá se vám, že někdy ty příběhy úspěšných a schopných poněkud kulhají? Opravdu máme těch opravdu úspěšných tolik, že je můžeme objevovat každý týden? Nebo se jen snižuje laťka a my spěcháme, abychom oslavovali kohokoli, kdo zrovna, zdá se, není úplným loserem?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



