Když se Tony Hsieh stal v roce 2000 ředitelem Zapposu, připomínal tento podnik potápějící se loď. Zappos nabízel prodej bot přes internet. Problém byl v tom, že v úspěch takřka nikdo nevěřil. Což dosvědčoval i nezájem ze strany zákazníků. Prodávat online knihy nebo hudební CD, to bylo v pořádku. Ale boty? Nesmysl! Takto v té době uvažovali takřka všichni. V následujících dvou letech se Zappos jen taktak držel nad hladinou, a když bylo nejhůř, dorovnával Hsieh firemní rozpočet ze svého soukromého konta. Aby odvrátil konkurzy, které podniku hrozily, rozprodal veškerý svůj majetek, včetně luxusního loftu v San Franciscu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



