Když se Tony Hsieh stal v roce 2000 ředitelem Zapposu, připomínal tento podnik potápějící se loď. Zappos nabízel prodej bot přes internet. Problém byl v tom, že v úspěch takřka nikdo nevěřil. Což dosvědčoval i nezájem ze strany zákazníků. Prodávat online knihy nebo hudební CD, to bylo v pořádku. Ale boty? Nesmysl! Takto v té době uvažovali takřka všichni. V následujících dvou letech se Zappos jen taktak držel nad hladinou, a když bylo nejhůř, dorovnával Hsieh firemní rozpočet ze svého soukromého konta. Aby odvrátil konkurzy, které podniku hrozily, rozprodal veškerý svůj majetek, včetně luxusního loftu v San Franciscu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111