Několika málo firmám napříč různými obory ve světě se to povedlo. Někdy jde o produkty luxusní, jindy o produkty běžné, nikdy však nejde o produkty základní, resp. statky nezbytné. Takováto zákaznická skupina však není typická. Naopak, oddaná skupina zákazníků je spíševzácná. V praxi obvykle firmě stačí, když je klient alespoň "normálně" spokojen, čehož často není zas tak těžké dosáhnout.
Problémem u těchto běžných zákazníků je to, že nemívají sebemenší problém značku vyměnit za konkurenční. Jsou spokojení, ale jejich loajalita bývá mizivá. Hranice mezi běžnou spokojeností a nespokojeností hraničící s odchodem je tady velmi tenká. Na druhou stranu však také platí, že těmto zákazníkům stačí trocha nadstandardní vstřícnosti, aby u produktu setrvali.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111