Před několika lety začaly velké společnosti ve větší míře řešit otázku do jaké míry jsou zákazníci ochotni platit vyšší cenu za eticky produkované výrobky. Jaký typ zákazníků je ochoten přistoupit ke koupi dražšího zboží, pokud mají jistotu, že jeho výrobce dodržuje zásady sociální odpovědnosti? A musí být podle podle zásad společenské odpovědnosti (CSR) vyrobena veškerá produkce firmy, nebo stačí, když společnost nabídne zákazníkům možnost výběru mezi "etickou" ("fair trade") a "běžnou" produkcí?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



