Články autora

6 minut čtení
Zákazníci již delší dobu prohlašují, že by platili více za etičtěji vyrobené zboží. Ale dělají to opravdu, když jdou nakupovat? Na tuto otázku...
7 minut čtení
Nový výzkum ukazuje, že k dosažení rovnoprávnosti máme mnohem dále, než jsme si mysleli. Zprávy o pokroku v povyšování, odměnách a pracovním...
10 minut čtení
Mladí zákazníci byli pro reklamu vždy oříškem. Mobilní trh by mohl tento problém vyřešit, pokud společnosti porozumí některým základním...
9 minut čtení
V manažerských kruzích dnes převládá názor, že je třeba v první řadě najít a posílit své silné stránky. Je jedno, jak moc pracujeme na vlastních...
11 minut čtení
Kdy má proces být uměním, a ne vědou? Snaha o standardizaci procesů zašla příliš daleko. Některé procesy však vyžadují spíše umělecký přístup, a...
3 minuty čtení
Facilitace není trénink, přednáška ani předsedání schůzi. Je to způsob, jak usnadnit jednotlivci nebo skupině řešení problémů, dosáhnout...
8 minut čtení
Hladina stresu dosahuje vrcholu a vina často padá na vedoucí pracovníky. Nový výzkum ukazuje způsoby, jak snížit napětí na pracovišti.
4 minuty čtení
Co činí jakoukoli organizaci funkční? "Kultura založená na nepsaných pravidlech, která mohou mít větší moc než formální politika a procedury",...
3 minuty čtení
V minulosti, kdy byla práce dostupná pro všechny, nebyli lidé nuceni ucházet se o pozice, které se pro ně nehodily, o něž neměli zájem nebo...