Firma Umno Seaweed Store přišla kvůli tsunami o své továrny. Místo toho, aby s výrobou skončila, přišla s typicky japonským řešením. Reklamní agentura I&S BBDO z Tokia jí pomohla oslovit zákazníky ve městech tím, že upravila design samotných řas - poprvé od 15. století! Pomocí laserové technologie do nich vyřezala vzory MonYo. Jde o tradiční symboly růstu, štěstí, krásy a dlouhého života. Dokázala tak, že nejlepší reklama začíná u samotného produktu a jeho inovace. Ať už je to cokoli, třeba balené ovoce německé značky Fresh N Friends, kde ani nepotřebovali řezat laserem, aby jejich produkt jednoznačně vystoupil z řady.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Patera
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



