Data to potvrzují. Na 70 % amerických podniků vlastněných rodinou zanikne nebo je prodáno, ještě než nastoupí druhá generace. Jen 10 % je jich aktivních až do třetí generace.
Nicméně vysoké procento úpadků rodinných firem není nevyhnutelné, tvrdí američtí personální poradci George Stalk a Henry Foley v časopise Harvard Business Review (1). Pokud firmy pochopí, jakým pastem čelí, a dokáží se z nich poučit, mohou být dlouhodobě úspěšné. Zde je tedy několik rad, jak toto riziko změnit v příležitost k dalšímu rozvoji.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



