Lepším způsobem je vytvořit prostředí, v němž jednotlivci budou vzájemnou spoluprací vytvářet kreativní řešení přímo na pracovišti. Yves Morieux z Boston Consulting Group ve svém článku pro Harvard Business Review (1) navrhuje šest jednoduchých, ale účinných pravidel, která manažerům poradí, jak na to.
1 - Lépe pochopit, co dělají spolupracovníci. Mají-li lidé reagovat na komplexitu inteligentně, musí navzájem pochopit svou práci: jaké cíle mají ti druzí, jakým problémům čelí, jaké zdroje mají k dispozici, za jakých omezení pracují. Takové informace nelze najít ve formálním popisu práce, zjistí se jen pozorováním a interakcí.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



