Lepším způsobem je vytvořit prostředí, v němž jednotlivci budou vzájemnou spoluprací vytvářet kreativní řešení přímo na pracovišti. Yves Morieux z Boston Consulting Group ve svém článku pro Harvard Business Review (1) navrhuje šest jednoduchých, ale účinných pravidel, která manažerům poradí, jak na to.
1 - Lépe pochopit, co dělají spolupracovníci. Mají-li lidé reagovat na komplexitu inteligentně, musí navzájem pochopit svou práci: jaké cíle mají ti druzí, jakým problémům čelí, jaké zdroje mají k dispozici, za jakých omezení pracují. Takové informace nelze najít ve formálním popisu práce, zjistí se jen pozorováním a interakcí.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později