Důležitá je přitom komplexnost těchto školení, která vycházejí ze simulace obchodního prostředí a situací zaměřených na strategické řízení firmy v měnících se podmínkách na dynamickém trhu. Nevšímají si pouze finanční hodnoty podniku, ale kladou důraz i na další aspekty, jako je image společnosti, kvalita lidského kapitálu, marketingu nebo strategie prodeje.
Aby byla manažerská simulace kvalitní a měla smysl, je důležité, aby na ni navazoval workshop, v rámci kterého si bude možno řadu získaných poznatků otestovat. K úspěchu školení přispívá nemalou měrou také samotný školitel, pod jehož dozorem vše probíhá. "Facilitátor simulací musí mít přehled o byznysu, souvislostech a strategickém řízení firem. Bez tohoto pohledu je přínos pro účastníky školení tohoto typu výrazně menší a z výborné simulace, která může přinést změnu do myšlení lidí a úspěchu firmy, zůstanou jen například složitější Monopoly," říká jednatel společnosti Image Lab Vratislav Kalenda.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
red
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



