Designéři zásadně přepracovali celou přední část vozu. Jiný je nárazník, světlomety, maska chladiče. Při pohledu zepředu výsledek nejvíce připomíná luxusní Toyotu Land Cruiser, což je určitě dobře. Modernizace přinesla také dva nové laky karoserie, jiné kryty zpětných zrcátek, nový design litých kol nebo třetí brzdové světlo umístěné kvůli lepší viditelnosti výše.
Uvnitř Hilux nabízí kvalitnější materiály, čitelnější přístrojový štít a více stříbrných dekorů. Ačkoliv jde o čistě terénní automobil, Toyota ve snaze oslovit zákazníky toužící po stylovém SUV zařadila také prvky výbavy, které by žádný znalec Toyoty ještě před pár lety u takového modelu vůbec nehledal. Kdo by to byl řekl, že si zájemce bude moci dovybavit svůj Hilux sportovními sedačkami nebo multimediálním systémem Toyota Touch s displejem o velikosti 6,1" a možností připojení na internet. Toyota nabízí i po faceliftu model Hilux ve třech karosářských verzích - dvojitá kabina, jednoduchá kabina a takzvaná Extra Cab, což je jakýsi kompromis. Ekonom si vybral na test verzi s dvojitou kabinou, kterou budoucí majitelé mohou používat nejen jako pracovní stroj, ale také jako automobil pro běžné cestování. Navíc se výrazně zlepšilo odhlučnění kabiny, Hilux umí být na dálnici překvapivě tichý.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později