Stále mě dokážou překvapit žádosti o sponzoring, přestože je v pracovní e-mailové schránce nacházím prakticky denně. Někdy se mi chce z jejich zpracování brečet, jindy spíše zoufale smát. Úroveň významné části předkládaných žádostí je velice špatná.

Dnes si firmy hlídají, jak velké peníze a kam dávají, jako nikdy předtím, ale žadatelé jako by si to neuvědomovali. Šanci na úspěch a získání sponzoringu mají, alespoň v našem případě, pouze nabídky, které jsou obsahově kvalitně zpracovány a dokážou na první pohled vystoupit z řady desítek až stovek konkurenčních žádostí. Základním kritériem je, aby byly ušity na míru oslovované firmě a nezaváněly hromadnou korespondencí v duchu hesla "třeba se někdo chytne". Žadatel by měl mít představu, jakým způsobem firma obvykle komunikuje, v jakých souvislostech chce být vidět, a zvážit, zda je vůbec jeho nabídka relevantní - zda tedy nabízené spojení "dává smysl" a má šanci vybranou firmu oslovit. Důležité je, aby tvůrci žádostí stáli nohama na zemi a vždy nabídli něco navíc. To znamená víc než minilogo na 500 letácích pochybné tiskové kvality a podivně vměstnaného banneru na neprofesionálním webu akce.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 40 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-55298990-sponzorstvi-a-charita-nejsou-synonyma