Jsou úplně jako lidi, řekne si každý při pohledu překvapeného otce, který jasně vidí, že štěňata nejsou potomky jeho, ale jakéhosi dalmatina. Nápad, který by v lidském provedení tak pěkně nevynikl. U další verze stejné kampaně, kde odrostlé štěně sleduje (zřejmě) rodiče v intimní chvilce, by si zase verze s lidmi jistě vysloužila zákaz. Stejný nápad vznikl už před pár lety v Argentině v kampani na dětská analgetika. Ukazovala, že i děti občas bolí hlava z problémů podobných dospělým. Ať už je to barva pleti u panenky při hře na rodiče nebo nabourané porsche při vyjížďce se šlapacím autem. Rádi si totiž naše problémy promítáme do všeho okolo nás. Tak ať je to alespoň zábava.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Patera
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



