Výrobce těžkých motocyklů Harley-Davidson se na počátku 80. let 20. století dostal na pokraj bankrotu, když jeho značka ztratila důvěru zákazníků. Nové vedení, které firmu převzalo, založilo svou obchodní strategii na vybudování a udržování pevných vazeb se zákazníky.
Díky tomu se společnost během několika let vrátila na pozici lídra na trhu a její radikální proměna v pružný, učící se podnik se stala vzorem pro celý americký průmysl.
"Špičkové společnosti jsou lepšími posluchači," konstatuje Tom Peters ve své knize Hledání dokonalosti, která se stala manažerským bestsellerem, a o několik stránek dále upřesňuje, proč je naslouchání zákazníkům faktorem, který činí z dobrých firem ty nejlepší: "Skutečnost, že tyto společnosti jsou silné v oblasti služeb, kvality a ostatních aspektech, vzniká ve velké míře tím, že věnují pozornost tomu, co chtějí zákazníci. Nasloucháním. Vědí, že zvou zákazníky do společnosti. Zákazník ve skutečnosti tvoří partnerství se schopnými společnostmi a naopak."
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
[name_short][notes.note_1][notes.note_2]
Vybrané předplatné[name][notes.note_1].
[email]Přihlášený uživatel
[number]Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s.
Odmítnout zasílání
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získavat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem a službami, například:
Odkaz na stažení mobilní aplikace
Aktivační kód pro přístup k audioverzi obsahu
Informace o podstatných změnách a produktových novinkách
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.