Zní to jednoduše; v praxi je to ale samozřejmě složitější. Strategii je pochopitelně nutno vytvořit na základě analýzy provedeného průzkumu trhu, odhadu, kam se ubírá předmět zvoleného typu podnikání, a také toho, jaké jsou mé vlastní znalosti a schopnosti. Často se dělají téměř školácké chyby. Pomoci může, jestliže si dokážeme uvědomit a respektovat určité zákonitosti. O některých z nich bude pojednáno v následujícím textu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111