Zní to jednoduše; v praxi je to ale samozřejmě složitější. Strategii je pochopitelně nutno vytvořit na základě analýzy provedeného průzkumu trhu, odhadu, kam se ubírá předmět zvoleného typu podnikání, a také toho, jaké jsou mé vlastní znalosti a schopnosti. Často se dělají téměř školácké chyby. Pomoci může, jestliže si dokážeme uvědomit a respektovat určité zákonitosti. O některých z nich bude pojednáno v následujícím textu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



