Úspěšné firmy se často stávají oběťmi vlastního úspěchu - když jejich podnikatelské odvětví dozraje, obvykle již totiž nedokáží provést zásadní strategickou sebeobnovu a dosáhnout nové růstové křivky.
Proto se potřebují naučit využívat příležitostí, které jim přinášejí změny, přelomové situace a diskontinuity v podnikatelském prostředí.
Kniha Dynamická strategie Yvese Doze a Mikka Kosonena (s podtitulem Schopnost pohotově měnit strategii vám umožní získat náskok před konkurenty) uvádí důvody, proč některé firmy nejsou s to se takovým změnám přizpůsobit, zatímco jiné dokáží v bouřlivých turbulencích podnikatelského prostředí nacházet podnikatelské příležitosti a získávat z nich prospěch.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



