Recept, jak udělat z "přešlechtěných manekýnů" zase normální muže, je léty osvědčený. Stačí zajít s kamarády na pivo. Muži by pod vlivem metrosexuálních trendů neměli tyto aktivity podceňovat. Carlton je vůbec plný ironie. Hospodský svět ukázal loni v jiné reklamě ve zpomalených a detailních záběrech - protože tak prý vypadá lépe. Ve spotu "Slow motion" za zvuku slavné árie z Pucciniho opery Turandot dosedají pivní faldy na židle, sklenice s pivem se řítí z tácu dolů na hosty a muži ze sebe dělají šašky. Vlastně jde pořád jen o jedno - zpomalit ubíhající čas.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Patera
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



