Mladoboleslavská automobilka ukázala se zpožděním a jaksi rozpačitě svůj nejnovější model Citigo. Na autosalonu ve Frankfurtu nejmenší škodovka chyběla, asi aby nezastínila sesterský model Volkswagenu.
Vzhledem k tradici a pozitivnímu vnímání domácí značky lze předpokládat, že nejmenší škodovka, byť se vyrábí v Bratislavě, se stane nejprodávanějším minivozem na českém trhu.
Nicméně při představování své novinky si Škoda počíná, jako by o to ani nestála. Automobilka zdůrazňuje, že Citigo je hlavně pro mladé, jenže v Česku si minivozy kupují zejména lidé těsně před důchodem. Vedle mladých má Citigo oslovit ještě kategorii, kterou Škoda nazývá "best agers". Záliba v angličtině se firmě možná vymstí stejně jako v případě modelu Roomster, jehož název neokouzlil Brity ani Slovany, či v případě motoru HTP, který si Češi okamžitě překřtili na "Houby to pojede".
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 30 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Petr Korbel
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



