To ale většinou nedokážou. Analytika, která se zaměřuje na pitvání minulých dat, je složitá a málo firem má potřebné technické know-how. A i firmy, které do analytiky rozsáhle investují, často zjistí, že výsledky je obtížné interpretovat.
Většina firem získá větší hodnotu z jednoduchých podnikových experimentů, protože je snazší vyvodit správné závěry z dat získaných experimenty než studovat minulé transakce. Může však být těžké zjistit, kde a jak začít. Eric T. Anderson a Duncan Simestrer , odborníci na problematiku chování zákazníků, poskytují návod v článku A Step-by-Step Guide to Smart Business Experiments (HBR, březen 2011).
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



