Před dvěma stovkami vydání Ekonomu jste se v úvodníku na druhé straně mohli dočíst následující:

Dnes poprvé se na vás obracím jako nová šéfredaktorka časopisu Ekonom. Chtěla bych dál posílit renomé, které si týdeník za léta působení na mediálním trhu vybudoval. S redakčním týmem intenzivně pracujeme na zkvalitnění časopisu, které by mělo zvýšit čtenářský komfort. Budeme klást důraz na výběr důležitých témat ze světa byznysu, budeme předjímat události a nabízet analýzy závažných témat. Kromě toho chystáme vylepšení grafické podoby časopisu. Prostě chceme, abyste se do něj s chutí začetli. Konec citace.

Dnes se na vás jako šéfredaktorka týdeníku Ekonom obracím naposledy.

Z Ekonomu jsme za poslední roky vytvořili moderní byznysový časopis, který si vydobyl respekt mezi manažery, akademiky, vědci i státními úředníky. Stal se synonymem magazínu, který nabízí chytré čtení pro chytré lidi. Řečeno slovy akčních hrdinů a hrdinek: »Mise splněna!«

Další slova by byla zbytečná. Vy, naši věrní čtenáři, to umíte posoudit nejlépe.

»Lidé milují věci důvěrně známé. Proto každý trpí při zprávě, že se jeho oblíbená kavárna bude zavírat,« říkával manažerský guru Jack Welch.

Váš důvěrně známý Ekonom se mým odchodem v žádném případě nezavírá. Jistě se také bude dál rozvíjet a naplňovat nové mise. Stále ho bude vytvářet tým redaktorů, editorů, grafiků, kteří patří mezi špičku v oboru.

Vážené čtenářky, vážení čtenáři, zachovejte Ekonomu svoji přízeň i do budoucna a každý čtvrtek jej čtěte se stejnou chutí, jako to budu dělat i já...




Související