Důležité jsou oba pohledy, rozumový i emocionální. Ani jeden z nich, bereme-li ho samostatně, nepřinese záruku úspěšného výběru. Sympatie k výrobku je v případě ERP ovlivněna povědomím o značce, vizuálním dojmem z GUI (grafické uživatelské rozhraní), technologickým zaujetím, ale zejména dojmem z referencí a osobního kontaktu s prodejcem. Při výběru ERP nejde pouze o naplnění funkčních požadavků, správné napasování systému na obchodní podnikové procesy a navázání na stávající používané technologie. Jde také o jistotu, že lidé přijmou nový pracovní nástroj za svůj, že ho v co nejkratším čase začnou používat a že jim přinese očekávané benefity.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111