Český automobilový trh letos zasáhl nebývale ostrý boj o druhé místo. Neboli o velice ceněnou první příčku mezi dovozci, protože pozice domácí Škody v čele celého pelotonu je zatím zcela neotřesitelná.
Nejde přitom jen o počty prodaných aut. Být importérem číslo jedna zní dobře i z marketingového hlediska. Komu se to povede, další rok tuto skutečnost neopomíjí zdůrazňovat v reklamní kampani.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Petr Korbel
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



