Geniální nápad zpravidla nepřichází jako blesk z čistého nebe. »Většinou to bývá vedlejší produkt působení určitého prostředí,« tvrdí Steven Johnson ve své zatím poslední knize Odkud se berou dobré nápady (Where Good Ideas Come From).
»Některá prostředí nové nápady přímo dusí; jiná jim naopak svědčí,« píše Johnson, náš průvodce, jak praví podtitul knihy, »přírodními dějinami inovace«.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111