Královna popu Madonna (49) vydává album Hard Candy a znovu potvrzuje, že je mimořádně šikovnou obchodnicí. Její disk dorazil do obchodních regálů až teď, ale první miliony začal vydělávat už o pěkných pár týdnů dříve.
O výnosy se postaraly lukrativní smlouvy se společnostmi Vodafone, Univeler a Fuji. Ty dostaly svolení, aby směly použít Madonninu hudbu při svých prodejích a reklamách. Zákazníci Vodafonu si tak mohli předem stáhnout sedm z celkem 12 novinkových písní. V šotu na šampon Unilever Sunsilk zní pilotní song 4 Minutes, skladba Miles Away se stala hudebním motivem japonského televizního dramatu Change.
Loni uzavřela Madonna, přezdívaná podle jedné z jejích raných písní Material Girl, desetiletý kontrakt s americkým pořadatelem koncertů Live Nation v hodnotě 120 milionů dolarů. S více než 200 miliony prodaných desek a 115 miliony singlů patří rodačka z Bay City v Michiganu k nejúspěšnějším hudebnicím světa.

(iza)

Související